1 Ekim 2012 Pazartesi

BEREKETLİ EYLÜL

Tutukunu olduğum sonbaharın ilk ayı çok ama çok bereketli geçti;şükürler olsun:)
Basit bir objektife,amatörce yansıyan kareler bu bereketin şahidi oldular....


  Üsküdar'a giderken...



Aziz Mahmud Hüdai (kuddise sirruh) hazretleri 







"Dün öldü, bugün can çekişiyor, yarın var mı? Genç olan ölmez mi, ölenler hep ihtiyar mı?" 
                (Aziz Mahmud Hüdai(rahmetullahi aleyh) hazretlerinin haziresinde)


Aziz Mahmud Hüdai (rahmetullahi aleyh) hazretlerinin kabir komşuları


Aziz Mahmud Hüdai (rahmetullahi aleyh) Camii


Aziz Mahmud Hüdai(rahmetullahi aleyh) hazretlerinin bahçesinde bir nasipli:)


Aziz Mahmud Hüdai(rahmetullahi aleyh)sokağından


Abdülfettah-ı Bağdadi el Akri (kuddise sirruh) hazretleri 



Eyyüp Sultan(radıyallahu anh) hazretlerinin  tadilat nedeni ile kapalı olan kabirlerinin ve camisinin bahçesinde


Eyüp Sultanın nasipli müdavimleri:)


Eyüp'te mola:)


Kaşgâri dergâhının bahçesinde



Hüseyin bin Said (rahmetullahi aleyh) hazretleri


Üstâd...


Piyer Loti'den seyir


Eshab-ı kiram'dan dört mübareğin  medfun bulunduğu bahçeden








Şeybet'ül Hudri (radıyallahu anh)hazretleri,Efendimiz aleyhisselamın süt kardeşleri:)



Cabir bin Muhammed (radıyallahu anh) hazretleri


Şeyh Abdülvedud (ya vedud) Sultan(rahmetullahi aleyh)


Sokollu Mehmed Paşa(rahmetullahi aleyh)


Hazreti Cabir (radıyallahu anh) ve medfun bulunduğu camii



Ebudderdâ (radıyallahu anh) hazretleri


Arpacı Hayreddin(rahmetullahi aleyh) hazretleri


..Ve yolumun üzerinde karşıma çıkan güzel evler...













7 yorum:

  1. humeyra ablacıgım;
    hoşgeldiniz, iyiki yazmaya başladınız, tekrar okumak sizi guzel...
    kareler çok hos, cok guzel hatıralar, bize de en kısa zamanda nasip olur inşallah::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum Nefise'm,sürdürebilmekten pek emin değilim,seyrek de olsa yazmayı istiyorum.
      İnşallah güzel kardeşim,yanıbaşımızdaki büyükleri ziyaret etmek,istifade etmek sana da nasip olsun:)

      Sil
  2. Maşallah! gerçekten de ne bereketli ve ne mübarek geçmiş Eylül. Gıpta ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müminecimmm,hakikaten öyle oldu şükürler olsun.Üsküdar'da iken hep aklıma geldin:)

      Sil
  3. hümeyracım;o kadar güzelkareler yakamışsınki o günü tekrar yaşadım sanki . ALLAHÜ TEALA tekrar gitmemizi nasip etsin inşallah..

    YanıtlaSil
  4. Buraları çok iyi bilirim...(bilirim tümceli ilk cümlemi silmek istedim ama görmeni istedim
    nasıl bir benlik sahibi biri olduğumu)Bir zamanlar her cumartesileri buralara giderdim...Bloğuma
    bıraktığın yorum için teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  5. A,öyle mi?Ne güzel.Buralara gidebilmek bana pek az nasip oluyor.
    O "benlik" benim de:)en büyük derdim...
    Bil mukabil,ben de sevindim buraya yazmana,teşekkür ederim.

    YanıtlaSil